czwartek, 14 czerwca 2012

Moje zamówienie Avon-katalog 8

Witajcie Moi drodzy;)
Jako, że ostatnio przyszło do mnie moje zamówienie z Avonu postanowiłam się nim podzielić.
Jak pewnie wiecie od katalogu 8 jest dostępna nowa woda toaletowa Eternal Magic Enchanted.
W katalogu bardzo mi się podobała, zapach był (jak dla mnie) nieziemski. Tak wyglądała w pudełku.
A tak prezentuje się buteleczka.
50ml wody kosztowało 49.99zł
Niestety troszkę rozczarowałam się zapachem. W rzeczywistości pachniał inaczej (gorzej) :(
No, ale tak to już jest jak się z lenistwa nie ruszyło tyłka do COK-u powąchać....






Ale na szczęście pewne rzeczy przysłoniły mi rozczarowanie zapachem. Do każdej wody dodatkiem był piękny pierścionek w kształcie kwiatu. Można było zamówić również naszyjnik do kompletu za 9,99zł.
Długość naszyjnika to 42+9 cz, średnica kwiatka to ok. 3 cm.
Naszyjnik nazywa się Clare.

Pierścionek- również Clare jest regulowany, więc pasuje na każdy palec. Średnica ozdoby to także 3 cm.
W katalogu pojawiła się informacja, że oba elementy są posrebrzane. A tak prezentuje się pierścionek na dłoni:




Jako, że ja na biżuterie zawsze byłam sroka i można powiedzieć że należę do kolekcjonerek to jestem bardzo zadowolona i z łańcuszka, i z pierścionka :) Oba są urocze i pięknie wyglądają na szyi i dłoni.


życzę Wam miłego dnia:)
Pozdrawiam, buziaki :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz