wtorek, 30 lipca 2013

Haul UK cz.1: Kosmetyki

Witajcie moje drogie:)
Dzisiaj w końcu chłodniej i mogę wyjść z lodówki zrobić jakiegoś posta :)
Postanowiłam, że zacznę haule robić z UK, bo trochę rzeczy przywiozłam.
Tak jak w tytule zacznę od kosmetyków:
Bio-Oil i kakaowy olejek kupiłam, bo chcę wypróbować jak zadziałają na mój wspaniały i przepiękny ślad po żelazku...Dodatkowo sprawdzę działanie na atopowej i wiecznie suchej skórze.














Perfumy: Infinite Moment, siostra nie używa i mi oddała.
Fashion by Next- świetny zapach! Nowy ulubioniec tej firmy, nie kupiłam tym razem Just Pink, bo bez promocji moim zdaniem Next zaczyna przesadzać z ceną...













Jeżeli chodzi o kolorówkę króluję Make Up Academy, kocham i uwielbiam tą firmę:)

Kupiłam 2 podkłady: Matte Perfect- nie używałam jeszcze, więc nic o nim nie powiem, Ale BB-Beauty Balm używałam od razu jak przyleciałam do UK, bo nie zabrałam podkładu.
Jestem bardzo z niego zadowolona, dobrze kryje i długo się utrzymuje.








Pudry: MUA standard shade 2:) Uwielbiam, kupiłam jeszcze shade 3, ale był za ciemny i oddałam siostrze.
Kupiłam też puder sypki w odcieniu Translucent z New York Colors, jest dosyć jasny więc chyba bardziej się nada na później, bo teraz się trochę opaliłam i może być za jasny.







Bronzery: ten po lewej Bronzed Perfection to wgl gigantyczny jest! Aż 15g produktu, gdzie ten po lewej mój dotychczas ulubiony mozaikowy ma ok 8g. A cenowo się niewiele różniły. Ogólnie jeżeli interesują Was ceny kosmetyków z MUA to polecam zajrzeć na stronę producenta lub na stronę drogerii Superdrug.









Ostatnim zakupem jest paletka, na którą chorowałam od kiedy weszła czy Undress Me Too! Jej poprzedniczka- Undressed nie przypadła  mi do gustu i nie wylądowała w koszyku. Ta paletka bardzo przypomina Sleeka Au Naturel. Bardzo cieszę się, że są w niej cienie matowe, dzięki czemu będę mogła używać tylko jednej paletki do całego makijażu oka:)





Nie kupowałam żadnych żeli, balsamów itp, ponieważ miałam dosyć ograniczony bagaż.
Wkrótce kolejna część, więc zapraszam!

Buziam i do następnego! :*:*:*:*


















3 komentarze:

  1. Świetne kosmetyki ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Howdy, i read your blog sometimes and i own an identical one and i was simply wondering in the event you get a variety of spam comments? If so how do you stop it, any plugin or something you can advise? I get so much recently it is driving me mad so any help is very a lot appreciated. Anyway, in my language, there are usually not a lot good supply like this.
    jeux de aventure
    jeux de amour
    jeux de cuisines

    OdpowiedzUsuń