niedziela, 8 września 2013

Denko lipiec-sierpień :)

Witajcie kochane :)
Ostatnio znowu nie było mnie dłuższą chwilę, bo dzielnie zbroiłam się na kampanię wrześniową z fizyki i teraz czekam, aż przyjdą wyniki. Trochę mam stresa;p

Dzisiaj denko, duże z dwóch miesięcy, nie chciałam robić z lipca bo miałam tylko 3-4 puste opakowania. No i w sierpniu tak jakoś wszystko mi się zaczęło kończyć :)
1. Odżywka AT z olejkiem arganowym- lubię :)
2. Odżywka AT nawilżająca- aktualnie moja ulubiona.
3. Szampon Nizoral- po powrocie od siostry miałam mega łupież, bo nie służy mi woda w UK :/

Żele:
1. Wake Up! z Tesco- fajny zapach ale żel niewydajny...
2. Brazylia z Biedronki- super zapach, żel całkiem wydajny, zużywałam go razem z siostrą i skończyłąm dopiero pod koniec sierpnia
3. Nivea zapach Acai i czarnych jagód- męczyłąm go w czasie upałów jak co chwilkę biegałam się odświeżyć, ale nie kupię go więcej, nie podobała mi się moja skóra po kąpieli z jego użyciem.
4. Dove miniaturka- nic specjalnego dużej wersji raczej nie kupię.

1. Lady Speed Stick- ulubiony :)
2. No36 krem do stóp- moje odkrycie super nawilża i jest bardzo wydajny.
3. Garnier 3w1- uwielbiam, ale ostatnio nie mogę go nigdzie znaleźć, nie wie któraś z Was czy go nie wycofali przypadkiem??
4. Płyn do demakijażu Rival de Loop- lubię, tani i dobry :)

1. EDT Only Imagine- fajny zapach, ale nie wrócę raczej do niego
2. EDT Miami Party- uwielbiam na lato idealny, zawsze do niego wracam :)

1. Eweline 8w1- uwielbiam, wrócę na pewno do niej.
2. Rimmel Day2Night- fajny tusz, ale znalazłam lepsze.
3. Ives Rocher Sexy Pulp- aktualnie mój nr.1 wśród tuszy do rzęs!
4. Rimmel Stay Matte- lubię ten podkład bardzo, wracam do niego, gdy nie mam tych z Make Up Academy

I to wszystko co zużyłam pustki do kosza i zbieram kolejne w tym miesiącu :)

Kolejny post to będzie ostatnia część haulu z UK czyli ubrania:) Jeżeli jesteście zainteresowane to zapraszam wkrótce :)

Buziam i do następnego :*:*:*:*:*
 







2 komentarze:

  1. Też zamówiłam Only imagine gdy pojawiła się w katalogu, ale jeszcze jej nie używałam, bo mam strasznie dużo perfum, mówisz, że nie polecasz?:)

    A szampon i odżywka z Avonu to też moje ulubione <3 i oczywiście odżywka z Eveline :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I've already bookmark this article and will definitely refer this article to all my close friends and colleagues. Thanks for posting!
    jeux de mario
    jeux de jewel
    jeux de online

    OdpowiedzUsuń