poniedziałek, 2 lipca 2012

Ulubieńcy czerwcowi +buble :)

Witajcie :)
Jak Wam mija dzisiejszy dzień?  U mnie jest bardzo gorąco i jak zawsze się roztapiam... Wczoraj miałam nadzieję na burzę i jakieś choćby małe odświeżenie powietrza, ale przeszło jakoś bokiem ;(
Ze strony annabelleminerals.pl zamówiłam sobie próbki za darmo i teraz muszę tylko ruszyć tyłek i zrobić przelew. Zamawiałyście coś z tej strony?

Dzisiaj wedle wczorajszej zapowiedzi będą ulubieńcy czerwcowi:)
Na początku chcę przedstawić bardzo miłą parę:
Nietłustą piankę do mycia twarzy oraz tonik matujący z linii Solutions z Avonu. Linia Complete Balance, bo tak się nazywa jest przeznaczona do cery mieszanej, czyli takiej jaką posiadam. Używam tej pary ok. 1,5 miesiąca. Razem są naprawdę świetnymi kosmetykami i rzeczywiście matowią skórę. Nie podrażniają, zapach jest przyjemny, tonik nie śmierdzi alkoholem, mimo, że ma go w sobie. Pojemność pianki to 150ml, tonik 200ml, a cena każdego to 19zł bez promcji. W promocji bardzo często można dostać je za ok 15zł. Pianki używam rano, a tonika rano i wieczorem. Sądząc po wadze pianki jeszcze sporo zostało, a zużycie tonika zaznaczyłam kreską. Może kiedyś skuszę się i wypróbuję kremy z tej serii. Naprawdę polecam każdemu, kto ma cerę mieszaną :)




Kolejnym kosmetykiem jest żel pod prysznic o zapachu truskawki i maliny. Producentem jest Superdrug czyli sieć angielskich drogerii.
www.superdrug.com
Żel ma 250ml i kosztuje £0,99.
Największym plusem jest zapach, który jest obłędny! Do tego niska cena:) Żel jest też mega wydajny :) Używam go ok. 5 tygodni i jeszcze mam na jakiś tydzień :) Na opakowaniu wyczytałam, że ma dodane naturalne ekstrakty z truskawek i malin oraz substancje pielęgnujące. Nie podrażnia mojej skóry, dobrze myje i odświeża. Bardzo miłym akcentem jest również, że firma nie testuje na zwierzętach, a nawet jest temu przeciwna.

Ostatnio bardzo przypadł mi do gustu scrub do stóp z Foot Works o zapachu granatu i czekolady. Zapach jest cudowny, peeling bardzo fajnie wygładza stopy. Razem z moją mamą bardzo lubimy produkty z Foot Works za działanie i wydajność. Taki peeling starcza na ok. 10 użyć. Czyli jeśli z mamą robimy sobie raz na miesiąc pedicure to wystarcza na 5 miesięcy :)
Scrub ma 75ml pojemności kosztuje ok. 9zł.

Niedawno chwaliłam krem do rąk z Neutrogeny i idąc za jego skutecznością chciałam sprawdzić krem do stóp, więc ok. 3 tygodnie temu kupiłam takowy. Bardzo przypadł mi do gustu. Za 100 mililitrowe opakowanie zapłaciłam na promocji 12,99zł. Krem ma podobną konsystencję jak ten do rąk, ładnie pachnie, dobrze się wchłania. No i co najważniejsze świetnie nawilża stopy. Nie trzeba aplikować dużej ilości kremu co sprawia, że jest on wydajny :)


I to już wszyscy ulubieńcy:)
Teraz pora na buble:
Na pierwszy ogień pójdzie Ekspresowa Odżywka do włosów Gliss Kur bez spłukiwania.
Producent obiecuje: Czy Twoje włosy są matowe, łamliwe? Ekspresowa odżywka regeneracyjna z płynnymi elementami jedwabiu ułatwia rozczesywanie włosów i nadaje im połysk.  Nowa regenerująca formuła z kompleksem płynnej keratyny naprawia uszkodzenia zarówno na powierzchni włosów, jak i w ich wnętrzu.
Moja opina: TRAGEDIA! Żadnego działania nie zauważyłam, nie naprawiła moich włosów, wręcz zaczęły jeszcze bardziej wypadać. Męczyłam ją cały miesiąc, swoją drogą jest niewydajna, bo zużyłam 2/3 opakowania w miesiąc...Chciałam dać jej szansę, ale nic z tego. Nawet nie ułatwiła mi rozczesania włosów...I dostałam łupieżu od niej...
200ml kosztuje ok. 15zł, u mnie pieniądze wyrzucone w błoto.....

I drugi produkt to bezbarwny lakier to paznokci łamliwych i rozdwajających się Nail Experts z Avonu. Dla mnie totalne nieporozumienie. Jak lakier ma działać, skoro po 3-4 gdzinach schodzi płatami z paznokci?!?!?!?!?! W rezultacie w ciągu miesiąca zużyłam prawie 12ml badziewia.... Nie nadawał się nawet jako baza bo schodził razem z lakierem kolorowym :/ Kosztował ok. 12zł. Teraz mam odżywkę z Eveline i po ok. 2 tygodniach widzę znaczną poprawę.


A jacy są Wasi ulubieńcy? 
Może też natrafiłyście na jakieś buble???




Buziaki :*





5 komentarzy:

  1. Same ciemne te próbki mają, więc nie skorzystam:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lakierów z Avonu nie lubię miałam kilka i były gorsze od takich za 3 zł :/

    Co do outfitów: panterka - wiadomo, nie każdemu przypadła do gustu;) ja akurat lubię i mam kilka rzeczy z tym wzorem:)
    Na pewno jakieś stylizacje będę z tymi bluzkami, jeszcze tylko nie wiem kiedy, bo teraz strasznie gorąco:D
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny wpis, zwłaszcza część o bublach;) zawsze dobrze wiedzieć czego nie kupować:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodząc na twojego bloga zawsze się przerażam ja używam dosłownie z 3-4 kremy i to koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jak to..? Próbki za darmo a musisz robić przelew...??

    OdpowiedzUsuń