wtorek, 11 września 2012

Haul UK.cz.3

Hejka:)
Dzisiaj 3 część haulu z UK i na razie ostatnia, bo muszę zebrać do kupy ubrania:)
Dzisiaj będą buty i dodatki:)
Baletki Atmosphere


Botki z Peacocks

Kopertówka George
Torebeczka New Look


Kolczyki Accessorize
Parasolka Primark
Etui na okulary Primark


 Okulary wszystkie są z New Look
 
Apaszki, szaliki chustki:
TKMaxx
Atmosphere
Atmosphere
TKMaxx
New Look

  
New Look  


Bardziej to fotorelacja niż post, ale jakoś nie mam weny pisać dzisiaj:)
Jutro pokaże Wam moje włosy, bo aktualnie są mokre:)

25 komentarzy:

  1. baleriny i botki swietne!!!!!!!!!!! lbie takie wpisy typu fotorelacje zakupowe :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie mialo byc:))))))))))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na "włosowy" post,a zakupy swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho , dużo tego :)
    Mnie się najbardziej spodobała kopertówka George :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Zaszalałaś z zakupami:) Balerinki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. baleriny z kokardkami sa ekstra;) najbardziej mi sie podobaja

    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny haul :>
    obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wiedze wszystko to samo co w sklepach u mnie w irl :D dlatego ja nic nie kupowalam w uk :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jesli chodzi o okulary lepiej mieć jedna porządna parę od optyka niż kilka bazrkowych, które negatywnie wpłyną na nasz wzrok, jeśli chcesz o tym poczytać napisałam o tym post. Chusty przepiękne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio stałam się maniaczką butów. Te z Twojej notki mi się strasznie podobają;p

    OdpowiedzUsuń
  11. kopertówka i baleriny podobają mi sie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. baleriny z kokardką są mega urocze:) chusty z motylami i czaszkami też super:) oddaj mi z jedną! :D
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. great things, love the shoes! followed you in gfc, hope you will follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  14. Butki,własnie sobie takie zakupiłam,kolekcja -super-+obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy :) Najbardziej mi się podoba kopertówka i etui na okulary :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne baletki i kopertówkaa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko super, obkupiłaś się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne baleriny i chusty w czachy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Baleriny i ostatnie okulary świetne :)

    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń