poniedziałek, 3 września 2012

Odpowiedzi na pytania:)

Hej:)
Dzisiaj odpowiem na pytania zadane przez Was ponad miesiąc temu.

1. MELANIE pyta:
Wierzysz w wakacyjną miłość?:)
Odpowiadam: Nie wierzę, może dlatego że nigdy nie przeżyłam takowej miłości:)

Viola pyta:
Od kiedy i dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Odpowiadam: Bloga prowadzę od 12.06.2012. Zaczęłam trochę z nudów, a trochę z
chęci podzielenia się swoimi opiniami na różne tematy.


Ann :) pyta:
Co sklonilo Cie do prowadzenia bloga ? ;>
Odpowiadam: W zasadzie odpowiedziałam wyżej. Nuda i chęć dzielenia się własnymi
opiniami i przemyśleniami.

grimagee pyta:
1.Do jakiej chwili z dzieciństwa często wracasz?
2.O czym myślałaś wczoraj przed snem?
3.Co jest dla Ciebie priorytetem w życiu?

              Odpowiadam: 1. Często wracam wspomnieniami do czasów nauki na rowerze, bo miałam wiele dziwnych i śmiesznych wypadków w tym czasie:)
                        2. Wczoraj przed snem myślałam o rzeczach, które musiałam dzisiaj załatwić na mieście.
                        3. Priorytetem dla mnie w życiu jest moja rodzina i osoby mi najbliższe, ich szczęście.

Yellowtage pyta:
A moje pytanie - Co chciałabyś osiągnąć poprzez prowadzenie bloga?
Odpowiadam: Chciałabym poznać nowych ludzi i dobrze się bawić prowadząc bloga:) 


to może ile możesz przeznaczyć na nowy aparat?
Odpowiadam: Aparat mam już upatrzony i jest to Fujifilm:) 

MintElegance pyta:
co będziesz studiować :)?
Odpowiadam: Zarządzanie i Inżynierię Produkcji.

Natt. pyta:
1.co Cię inspiruje?
2.kto ma na Ciebie największy wpływ?

 Odpowiadam: 1. Inspiruje mnie życie, moje doświadczenia.
                         2. Największy wpływ ma na mnie mój facet chyba tylko on do końca może mi przemówić do mojej pustej głowy ;P

Tulla pyta:
ulubione blogi? :)
Odpowiadam: Hhhmmm...nie mam ulubionych chyba, lubię te, które obserwuję.  
 
 
FASHION COCKTAIL pyta:
co zainspirowało Ci do założenia ? ;)
Odpowiadam: Nie miałam jakiejś inspiracji, chciałam po prostu spróbować jak to wygląda:)

agusiia pyta:
Jakie jest Twoje największe marzenie?:)
Odpowiadam: Pojechać na karnawał do Rio de Janeiro :)

I to by było na tyle.
Mam nadzieję, że moje odpowiedzi były zadowalające:)
Od jutra zaczynam serię tagów o zakupach z UK, zakładam że będą 3 lub 4:)
Całuję Was wszystkie :*:*:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz